עמותת "מרום" המפעילה תיכון ללקויי למידה, הוציאה לאור ספר שכמוהו עדיין לא יצא לאור בישראל. הספר הזה הוא בבחינת "מורה נבוכים" להוראת לקויי למידה, אך מתאים גם להורים ולכל מי שהנושא קרוב לליבו.
מטרת הספר להוות מעין "ארגז כלים" המעניק "טיפים" ודרכי פעולה לכל מורה, בין אם ותיק או בתחילת דרכו, המתמודד עם הוראת תלמידים לקויי למידה בכיתתו.
כפי שמעידים ב"מרום", המטרה בהוצאת הספר היא "לקצר את הדרך" למורים בהתמודדות עם הנושא, ולהאיר את עיניהם לגבי הדרכים שלנו ב"מרום" 'עבדו', והוכחו ככאלה שבאמצעותן אנחנו מצליחים להצעיד את תלמידינו להישגים גבוהים מאד.
במשך השנים הארוכות שבהן פועל תיכון "מרום" בכפר הירוק, הצטבר בקרב צוות ההוראה שלנו ידע ייחודי שלא יסולא בפז, על דרכי ההתמודדות עם תלמידים שיש להם לקויות למידה וקשיי קשב וריכוז, וכיצד ניתן להוביל אותם להצלחות בקנה מידה ארצי. ההצלחות של "מרום" מוכחות, כשאחוז הזכאות לבגרות עומד על 82 אחוזים (!).
בספר ריכזו במרום ידע הכולל ראיונות של כל המורים ואנשי הצוות, ומאגד בתוכו את ה"טיפים" והעצות החשובים והשימושיים ביותר למורים שעובדים עם תלמידים לקויי למידה/ הפרעות קשב וריכוז במיוחד כעת, כשהם משולבים כיום בכיתות הרגילות של בתי הספר. בספר כלולים גם ראיונות עם פסיכולוג חינוכי מומחה, עם ד"ר בתחום של לקויות למידה באונ' תל-אביב וחוקרת בכירה בבית הספר לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי הרצליה, ועם מומחית להוראה מתקנת ולאסטרטגיות למידה.
הספר ישווק לסטודנטים בבתי ספר לחינוך באקדמיה ובמכללות, בתכניות הוראה להכשרת מורים בחינוך המיוחד, לאנשי מקצוע העוסקים בהוראה מתקנת ובלקויי למידה וכן להורים לתלמידים לקויי למידה.